Treningi Krav Maga – ON-LINE

TYDZIEŃ 15 – trening w rytmie TABATY z Radkiem!

4 rundy tabaty, gdzie proste kombinacje uderzeń połączymy ze wzmocnieniem mięśni brzucha

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Radka.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

 

Trenuj z nami codziennie od poniedziałku do czwartku, nie wychodząc z domu! Trzymaj swoją formę na najwyższym poziomie!

Zapraszamy Cię na SPECJALNE treningi ONLINE podtrzymujące Twoją dobrą dyspozycję fizyczną pomimo czasu spędzonego w domu. Dobra kondycja wpływa na wysoką odporność, nie daj się i trenuj razem z nami!

Jak to będzie wyglądać ?

Każdego tygodnia (poniedziałek) będziemy publikować plan treningowy wraz z filmami instruktażowymi prowadzonymi przez naszych trenerów, który będziesz mógł wykonać w domu.

CZAS: Od poniedziałku do czwartku o godz: 18:30

MIEJSCE: Miejsce w którym przebywasz. Potrzebujesz trochę przestrzeni (ok 1,5 x 2 m), Twój komputer, tablet lub smartphone 🙂

HARMONOGRAM FILMÓW:
Poniedziałek – Krav Maga (poniżej i FB KRAV MAGA SAGOT)
Wtorek – Trening wzmacniający z Natalią (FB: SAGOT GYM)
Środa – Joga z Leszkiem (FB: SAGOT GYM)
Czwartek – Krav Maga LIVE! (FB KRAV MAGA SAGOT)

Dodatkowo codziennie jeden z instruktorów sekcji Krav Maga udostępni wam 5-minutowe WYZWANIE na dany dzień!

Śledź nas na facebooku i udostępniaj dalej!
Do zobaczenia !

PS. Jeśli chcesz więcej – Przeczytaj o pełnych planach treningowych!

TYDZIEŃ 14 – Obrona zintegrowana przed kopnięciem okrężnym – Przemek Warzecha!

Nauczysz się bronić przed kopnięciem na nieznaną wysokość – prosto, szybko i skutecznie! Powodzenia!

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Przemka.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

TYDZIEŃ 13 – Obrona 360 przed atakiem nożem – Mateusz Dudek!

Obrona zewnętrzna 360 stopni – Podczas dzisiejszego treningu poznasz jedną z najbardziej skutecznych obron w Krav Maga.

Mateusz pokaże Ci jak błyskawicznie rozwiązać problem ataku okrężnego ręką.

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Mateusza.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

TYDZIEŃ 12 – Podstawy walki z cieniem – Janek Szczotka!

Na dzisiejszych zajęciach popracujesz na jednym z najbardziej rozwijających ćwiczeń jakim jest walka z cieniem. Poprawisz swoją technikę, kondycję, szybkość a także nauczysz się samokontroli oraz przewidywania zachowań przeciwnika – wszystko to w jednym prostym (jak mogłoby się wydawać) ćwiczeniu. Do dzieła!

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Janka.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

 

TYDZIEŃ 11 – Zaawansowane kopnięcia z Piotrem Dziedzic!

W trakcie dzisiejszego spotkania nauczysz się poprawnych kopnięć nożycowych oraz wzmocnisz swoje kopnięcia okrężne. Dobrze rozgrzej swoje nogi i przygotuj się na mocny wycisk!

Pobierz pełną rozpiskę treningu

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Piotra.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

TYDZIEŃ 10 – Obrona wewnętrzna przedramieniem – lewa na lewą

Dziś zajmiemy się jedną z podstawowych technik Krav Maga, która jest podstawą do wielu zaawansowanych obron.

Zaczynamy od obrony przed atakiem prostym (atakuje przednia ręka). Obronę połączymy sobie z podstawową kombinacją uderzeń, zakończoną odepchnięciem i skanem.

W kolejnych treningach na kanwie tej techniki, można wypracować szereg innych, potrzebnych obron (między innymi przed pchnięciem nożem czy kopnięciem na głowę w parterze).

Pobierz pełną rozpiskę treningu

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Radka.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

 

TYDZIEŃ 9 – Kontrola w parterze (+balacha) oraz nokautujące uderzenia

Na treningu prezentowana jest kontrola osoby leżącej na ziemi przez dociśnięcie kolanem, mocna forma dominacji i ataku. Dodatkowo poruszamy kwestię założenia dźwigni na rękę prosta (balacha).

Do treningu będziesz potrzebował manekina bądź cel do uderzeń w parterze (zobacz film jak przygotować DOMOWY MANEKIN TRENINGOWY), trochę przestrzeni i rękawice bokserskie.

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Michała.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

 

TYDZIEŃ 8 – Mocne uderzenia bokserskie z Mateuszem Dudek

Trening skupiony na kombinacjach uderzeń. Przygotuj sobie cel na wysokości twarzy (może to być na przykład poduszka przymocowana do framugi), oraz rękawice bokserskie – Twoim dzisiejszym zadaniem będzie BARDZO MOCNO UDERZAĆ – reszty dowiesz się od Mateusza!

Pobierz pełną rozpiskę treningu

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Mateusza.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

 

TYDZIEŃ 7 –  Technika mocnych kopnięć z Piotrem Dziedzicem.

Trening skoncentrowany na technice kopnięć. Kopnięcia liniowe, boczne w różnych wariantach i scenariuszach taktycznych.

Pobierz pełną rozpiskę treningu

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Piotrka.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

 

TYDZIEŃ 6 –  Kombinacje uderzeń oraz przemieszczanie w trakcie uderzania z Romkiem Piotrowskim.

W trakcie treningu dowiesz się w jaki sposób skutecznie budować swoje sekwencje ataków oraz jak przemieszczać się podczas wykonywania kombinacji.
Jedyne co potrzebujesz w trakcie tego treningu to rękawice bokserskie i troszkę wolnej przestrzeni!
Pobierz pełną rozpiskę treningu

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Romana.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

TYDZIEŃ 5 – Dosiad w parterze z Michałem Sog.

Podstawowe schematy ruchowe walki w parterze oraz wyjście z sytuacji gdy ktoś siedzi na Tobie.

Prosty, ale intensywny trening z wykorzystaniem domowego manekina.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

TYDZIEŃ 4 – Obrona przed kopnięciem na strefę kroku z Mateuszem Dudek.

Obrona przed kopnięciem na strefę kroku – w tym treningu dowiesz się w jaki sposób bazując na naturalnym odruchu Twojego ciała obronić się przed kopnięciem kierowanym w Twoje krocze.

Nauczysz się również prostej kombinacji uderzeń. Znajdź trochę wolnej przestrzeni w Twoim domu, przygotuj butelkę wody i trenuj razem z Mateuszem.

Na koniec drabina powtórzeń – daj znać czy dałeś radę

Pobierz pełną rozpiskę treningu

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Mateusza.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

TYDZIEŃ 3 – Taktyka walki w kontekście krzesła z Michałem Sog.

Na tym treningu przedstawię Ci w jaki sposób bronić się z pozycji siedzącej, jak postępować w sytuacji zagrożenia, walczyć i wykorzystać krzesło jako broń improwizowaną.

Do wykonania tego treningu będziesz potrzebować stabilne i mocne krzesło. Upewnij się że będziesz mógł/a bezpiecznie z niego wstawać i na nim siadać.

Trening kończymy trzyminutowym Wyzwaniem – siłowo-wytrzymałościowym. POWODZENIA!

 

Pobierz pełną rozpiskę treningu

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Michała.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

PPS. Dla własnego komfortu zalecamy przeprowadzenie tego treningu w długich spodniach/leginsach (zminimalizujesz potencjalne otarcia).

TYDZIEŃ 2 – Elementy parteru z Przemkiem Warzecha.

Tym razem przyda Ci się trochę miejsca do treningu o wygodnym podłożu (dywan/mata fitness).

Zaczynamy od rozgrzewki, potem przechodzimy do ćwiczeń silnie usprawniających pracę w parterze. Na koniec silna praca bioder i nóg prowadząca i kształtująca wejście do duszenia trójkątnego nogami.

Trening kończymy trzyminutowym Wyzwaniem – siłowo-koordynacyjnym. POWODZENIA!

 

Pobierz pełną rozpiskę treningu

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Przemka.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

PPS. Dla własnego komfortu zalecamy przeprowadzenie tego treningu w długich spodniach/leginsach (zminimalizujesz potencjalne otarcia).

TYDZIEŃ 1 – Uderzenia w rytmie Tabaty z Radkiem Klimkiem.

Do tego treningu potrzebujesz jedynie wygodnego stroju i trochę miejsca do treningu.

Zaczynamy od rozgrzewki: bieg bokserski, pajacyki, kopnięcia koanem i spięcia w podporze.

Główny trening składa się z 4 części opartych na kombinacjach uderzeń w formie tabaty.

Na koniec treningu – WYZWANIE: wykonaj każde ćwiczenie przez minutę:

a) Na zmianę – dwie pompki + dwa brzuchy z uderzeniami
b) Poziomka – nogi i ręce proste, nogi uniesione nad matę
c) Przysiad – wyskok

d) 10 specjalnych pompek, w systemie – góra / dół / pół – pracuj z instruktorem

 

Pobierz pełną rozpiskę treningu

 

Poniżej film z nagranym treningiem prowadzonym przez Radka.

PS. W czwartek spotykamy się na Facebook’owym livie – trenujemy razem!

2020-06-22T14:43:37+01:00Fitness, Kursy i szkolenia, Samoobrona|

Leave A Comment